شناسهٔ خبر: 182782 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

متفکر آزاد: انتخابات در فضایی آرام و بی‌حاشیه برگزار شد

متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات ۱۱ اسفندماه در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور بدون دخالت دولت و در فضایی آرام و بی‌حاشیه برگزار شد.

به گزارش «نماینده»، روح الله متفکر آزاد اظهار داشت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فضایی آرام و به دور از هر گونه حاشیه برگزار شد.

وی اضافه کرد: این آرامش در برگزاری انتخابات، نتیجه هماهنگی کم نظیر بین دستگاه های مسئول در برگزاری انتخابات است که جای تقدیر دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: تأمین امنیت انتخابات توسط نیروهای امنیتی و انتظامی نیز موضوع مهمی است که در سایه آن، انتخابات با همه جوانب آن به خوبی برگزار شد و زحمات نیروهای تأمین کننده امنیت جای تقدیر و تشکر دارد.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: دشمن تلاش زیادی را برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات انجام داد و تمام توان رسانه ای خود را در این رابطه به کار گرفت اما مردم همچون گذشته دشمن را در رسیدن به اهداف شومش برای تحریم انتخابات مأیوس کردند.

عضو هیأت رئیسه مجلس یادآورشد: ملت ایران همیشه با درک شرایط در صحنه حضور داشته و دارند و به دشمن اجازه دخالت در امور کشور را نمی دهند.

نظر شما