شناسهٔ خبر: 182768 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مسئولین باید در حوزه های اقتصادی کارآمدی بیشتری داشته باشند/ تبعیضات اقتصادی برطرف شود

بدری نماینده مردم «اردبیل،نیر،نمین و سرعین» در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات این پیام را به مسئولین دادند که باید در زمینه تحولات اقتصادی و معیشتی بیش از پیش فعال باشند.

به گزارش «نماینده»،صدیف بدری با اشاره به تاثیر تشکیل یک مجلس قوی در رشد و رونق اقتصادی گفت: طبیعتا مجلس قوی می تواند در حوزه های اقتصادی و معیشتی مردم موثر باشد البته مجلس یازدهم هم در همین ریل قدم برداشت و توفیقاتی زیادی در این بخش کسب کرد.

نماینده مردم «اردبیل،نیر،نمین و سرعین» با بیان اینکه مردم دغدغه معیشتی و اقتصادی زیادی دارند، اظهار کرد: در کنار این مباحث مردم از برخی تبعیضات گلایه مند هستند. مردم تاکید دارند که باید مسئولین در حوزه های اقتصادی کارآمدی بیشتری داشته باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبعیضات اقتصادی و استفاده از فرصت های مدیریتی، باید از میان برداشته شود،گفت: تشکیل یک مجلس قوی می تواند جلوی شکل گیری این تبعیضات را گرفته و مشکلات را برطرف کند.

وی با بیان اینکه مجلس دوازدهم باید دو راهبرد اساسی داشته باشد، ادامه داد: به اعتقاد بنده مجلس آینده باید راهبرد اقتصادی داشته باشد یعنی یا به دولت کمک کند و یا دولت را مجبور به برخی اقدامات کند. همچنین مجلس آینده باید در زمینه تنقیح قوانین تلاش بیشتری داشته باشد، البته اقدامات شایان توجه ای نیز در مجلس یازدهم در این بخش مدنظر قرار گرفت که باید بیشتر شود.

بدری با اشاره به پیام حضور مردم در انتخابات،ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات این پیام را به مسئولین دادند که باید در زمینه تحولات اقتصادی و معیشتی بیش از پیش فعال باشند.

نظر شما