شناسهٔ خبر: 182763 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

قادری: انتخابات در فضایی امن و بدون دخالت دولت برگزار شد

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در فضایی امن و آرام و بدون دخالت دولت برگزار شد.

به گزارش «نماینده»، جعفر قادری گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فضایی امن و آرام برگزار شد و شاهد هماهنگی دستگاه‌ها و دست اندرکاران برگزاری انتخابات بودیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: هماهنگی دستگاهای مسئول برای تأمین امنیت انتخابات باعث شد تا این دور از انتخابات بدور از هر گونه حاشیه، ناامنی و به صورت شایسته برگزار شود.

قادری خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر عدم دخالت دولت در فرایند انتخابات بود که انصافا باید بگویم که هیچ نشانه ای دال بر دخالت دولت در انتخابات مشاهده نشد.

وی تاکید کرد: تلاش دشمنان در انتخابات مختلف همواره بر منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات بود اما واقعیت این است که در این دور از انتخابات دشمن تمام توان رسانه ای و اقتصادی خود را برای این منظور به کار گرفت و تلقی‌اش این بود که با توجه به مشکلات اقتصادی در انتخابات حضوری کمرنگ خواهند داشت اما مردم با حضور گسترده خود پای صندوق رأی دشمنان را مأیوس و ناکام کردند.

نظر شما