شناسهٔ خبر: 182757 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

لزوم اطلاع رسانی شفاف شهرداری درباره اقدامات انجام شده در تهران

مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران بر لزوم اطلاع رسانی شفاف شهرداری تهران درباره اقدامات انجام شده در شهر تأکید کرد.

به گزارش «نماینده»، مهدی پیرهادی در دویست و نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با بیان اینکه مردم از بسیاری از اقدامات صورت گرفته در این دوره مدیریت شهری آگاه نیستند و شهرداری باید اطلاع رسانی کند، افزود: شهرداری در یک نمونه خوب، اقدامات را پشت فیش های عوارض اطلاع رسانی کرده است.

پیرهادی با تأکید بر اینکه کسانی به دنبال ناامید کردن مردم هستند ادامه داد: افتتاح فاز اول بزرگراه شهید بروجردی، انعقاد قرارداد خرید ۷۹۱ دستگاه واگن مترو و ۱۱۳ واگن ملی مترو، بهره برداری از ایستگاه های مترو، آغاز عملیات احداث خط ۱۰ مترو، عقد قرارداد خرید هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی و ۵۰۰ دستگاه مینی بوس داخلی و خرید اتوبوس، تاکسی، ون و موتورسیکلت برقی از چین، انعقاد قرارداد صنعتی مسکن، افزایش ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر، اجرای طرح «من شهردارم» و جلب مشارکت یک میلیون شهروند در مسابقات ورزشی، بخشی از اقدامات شهرداری تهران در سال جاری است. نیاز است که شهرداری در خصوص این اقدامات اطلاع رسانی کند.

وی افزود: شهرداری تهران برنامه های سال آینده را نیز اعلام کرده که جای تقدیر دارد.

نظر شما