شناسهٔ خبر: 182755 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

دولت به بهترین نحوه انتخابات را برگزار کرد

ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه دولت به عنوان مجری همراه با سایر نهادها به بهترین نحوه انتخابات را برگزار کرد، گفت: در این دوره بدون هرگونه مشکلات امنیتی و دخالت دولتمردان، انتخابات با صحت و سلامت برگزار شد.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی در مورد نحوه برگزاری روند انتخابات در کشور اظهار داشت: انتخابات یک مانور بزرگ سیاسی برای کشور بود همان طور که مانور نظامی، نمایش قدرت کشور و پدافند غیر عامل است به طور قطع حضور مردم در انتخابات هم یک مانور و قدرت اجتماعی برای نظام است و جامعه را در مقابل آسیب های احتمالی بیمه می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم با وجود مشکلات اقتصادی و جنگ روانی دشمن در فضای مجازی در پای صندوق های رای حاضر شدند و یاوه گویان را مایوس کردند و در شرایط کنونی هم مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و بتوانند در حل مشکلات معیشتی جامعه قدم های استواری بردارند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به تلاش دولت برای بهتر برگزار کردن انتخابات اظهار داشت: دولت به عنوان مجری همراه با سایر نهادها به بهترین نحو انتخابات را برگزار کرد و در این دوره بدون هیچ گونه مشکلات امنیتی و دخالت دولتمردان، انتخابات با صحت و سلامت برگزار شد.

ابوترابی با بیان اینکه شورای نگهبان و نیروهای مسلح هیچ گونه دخالتی در انتخابات نداشتند، افزود: شورای نگهبان با تایید صلاحیت بیش از ۷۰ درصد داوطلبان ثابت کرد برای رونق بخشی به انتخابات برخی از کج اندیشی ها را تحمل می کند.

وی با اشاره به برگزاری شیوه الکترونیکی انتخابات در برخی از حوزه ها اظهار داشت: این شیوه مطلوب و دوره گذار از شیوه سنتی در رای گیری است و در قانون انتخابات هم به این موضوع پرداخته شده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با تشکر از همه افرادی که برای تقویت مشارکت در انتخابات تلاش کردند، گفت: افرادی که جهاد فی سبیل الله انجام دادند در این مسیر هزینه هایی را تقبل کردند و به انتخابات رونق بخشیدند در پیش خداوند اجر و پاداش دارند.

نظر شما