شناسهٔ خبر: 182748 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

انجام خدمت صادقانه؛ ماحصل پیام حضور پرشور مردم در انتخابات/ مردم حجت را تمام کردند

جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر قدرت مردم در انتخابات می تواند مجلس را برای حل مشکلات کشور یاری دهد.

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار با اشاره به حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و ناکامی تبلیغات منفی دشمن درباره انتخابات، گفت: دشمن به دنبال این بود که مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند و دقیقا هم نسل جوان را نشانه گرفته بود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند عکس رفتار دشمن عمل کردند، ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات اذعان داشتند که امید به آینده داشته و امید دشمن را ناامید خواهند کرد.

جوکار با بیان اینکه پیام حضور پرشور مردم در انتخابات مشخص بود، تصریح کرد: این پیام حاوی این است که می بایست برای مردم کار بیشتری انجام و مشکلات آنها برطرف شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با مسئولین کار شکن برخورد جدی صورت گیرد، تاکید کرد: مردم فقط و فقط از مسئولین خدمت صادقانه می خواهند و انتظار دیگری ندارند.

وی با بیان اینکه مردم پای کار انقلاب و رهبر خودشان ایستاده اند، تاکید کرد: مردم ولایتمداری خود را در تمام زمینه ها به حق اثبات کرده اند و حال نوبت مسئولین در مجلس و سایر بخش هاست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:مسئولین باید به گونه ای عمل کنند که اعتماد مردم به نظام بیشتر شده و سرمایه اجتماعی آنها افزایش پیدا کند.

جوکار با بیان اینکه حضور پرشور مردم می تواند مجلس قوی را شکل دهد، بیان کرد: به واقع اگر می خواهیم مجلسی کار آمد و توانمند داشته باشیم، باید بدانیم این مجلس با رای و مشارکت بالای مردم شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه مجلس بدون پشتوانه و اراده مردم، مجلس نیست، ادامه داد: مجلس متعلق به مردم بوده و خانه ملت است بنابراین این حضور پر قدرت مردم در انتخابات می تواند مجلس را برای حل مشکلات کشور یاری دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم به واقع در انتخابات پیش رو، حجت را تمام کرده و از این به بعد مسئولین باید پای کار باشند.حضور مردم در انتخابات پیام مربوط به خود را داراست و این پیام حاوی این است که باید خدمت صادقانه و با اخلاصی برای مردم انجام شود.

نظر شما