شناسهٔ خبر: 182745 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

گذر هنر و کتاب در محور آزادی- انقلاب ایجاد می‌شود

نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد گذر هنر و گذر کتاب در محور آزادی - انقلاب از پیش به تصویب رسیده و در برنامه امسال مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نادعلی در خصوص ایجاد راسته‌ فرهنگی در محدوده میدان ولیعصر(عج) -از بلوار کشاورز تا خیابان کریمخان- اظهار کرد: پیشنهاد تشکیل این راسته از سوی کمیسیون شهرسازی و معماری ارائه شد؛ اما کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری با این اقدام مخالف بودند و در نهایت مقرر شد بررسی‌های بیشتر در این خصوص انجام شود.

نادعلی همچنین تصریح کرد: درمجموع ما در کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران به عنوان مجموعه‌ای که ایجاد راسته‌ها را در سالیان اخیر دنبال می‌کرده، از اضافه شدن راسته‌هایی که دلیل قانع‌کننده‌ای برای ما ندارد و یا ایجاد راسته‌هایی که ممکن است برای مردم هزینه ایجاد کند، پرهیز خواهیم کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: در محور اصلی آیینی تهران که شامل محور انقلاب- آزادی از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی می‌شود، اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: بر اساس طرح جامع راسته‌های فرهنگی، ایجاد گذر هنر ( خیابان برادران مظفر) و گذر کتاب (مقابل دانشگاه تهران) که از پیش تصویب شده، در برنامه امسال دیده شده است.

نادعلی تاکید کرد: راسته فرهنگی محدوده میدان ولیعصر(عج) در همان مراحل ابتدایی با مخالفت روبه‌رو شد و قرار بر است بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

نظر شما