شناسهٔ خبر: 182738 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تمهیدات ترافیکی ویژه انتخابات؛ ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در پنج‌شنبه و جمعه

تمهیدات ترافیکی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال تمهیدات ترافیکی در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش «نماینده»، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مومنی در برنامه زنده شهر امن در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتخابات روز جمعه گفت: پنج‌شنبه شب و همچنین روز جمعه تا پایان رأی گیری، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود.

وی افزود: در گذشته در شب‌های پنج شنبه تردد کامیون‌ها از ساعت 10 به بعد آزاد بود اما این هفته ممنوعیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین را در سطح معابر شهر تهران خواهیم داشت و به هیچ عنوان تردد آنها این هفته آزاد نیست. معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: رانندگان وسایل نقلیه سنگین این هفته و در روزهای اعلامی به هیچ عنوان قصد ورود به شهر تهران را نداشته باشند زیرا همکاران بنده در ورودی های شهر مستقر بوده و از ورود وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها خودداری می‌کنند.

سرهنگ مومنی ضمن اشاره به اینکه تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین در این ایام در سطح شهر تهران ممنوع است افزود : تردد موتورسیکلت های سنگین نیز کما فی السابق در سطح شهر تهران ممنوع است.وی گفت : همچنین تردد کلیه خودروهایی که فاقد پلاک بوده نیز ممنوع است و به صورت ویژه این ممنوعیت ها اعمال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همکاران بنده نیز در اطراف حوزه های رای گیری برای روان سازی ترافیک مستقر هستند.وی از شهروندان خواست که رای دادن خود را به ساعت‌های پایانی اختصاص نداده و در هنگام مراجعه به حوزه‌های رای گیری به هیچ عنوان دوبله پارک نکنند. معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: ان شاء الله روز جمعه همه با هم در پای صندوق های رای حضور خواهیم یافت و برای اقتدار و عزت و عظمت میهن عزیز اسلامی رای خواهیم داد.

نظر شما