شناسهٔ خبر: 182707 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

یکی از مولفه های ایران قوی، حضور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی است

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: هر چقدر مشارکت مردم در پای صندوق های رای بیشتر شود توطئه های دشمنان کاهش می یابد و نوع نگاه و لحن ارتباط گیری کشورهای دیگر با مردم و مسوولان کشور مطلوبتر می شود.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به انتخابات مجلس، اظهار داشت: یکی از مولفه های ایران قوی، حضور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی از جمله در عرصه انتخابات است.

وی افزود: به هر میزان که مشارکت مردم در صحنه انتخابات بیشتر شود، مجلسی توانمندتر شکل خواهد گرفت که توانایی بالایی در صحنه داخلی داشته و از پشتوانه قوی تری در حوزه بین المللی برخوردار خواهد بود.

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: هر چقدر مشارکت مردم در پای صندوق های رای بیشتر شود توطئه های دشمنان کاهش می یابد و نوع نگاه و لحن ارتباط گیری کشورهای دیگر با مردم و مسوولان کشور مطلوبتر می شود.

منتظری افزود: یکی از مسوولیت هایی که بر دوش جامعه فرهنگی است، جهاد تبیین است که حقایق و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای جامعه بازگو کنند که ایران در حوزه های مختلف علم و فناوری، علیرغم توطئه دشمنان در ردیف قدرت های برتر دنیا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات علاوه بر اقتدار، امنیت و ارتقای شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، زمینه ساز ایجاد مجلسی در تراز انقلاب اسلامی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در برهه زمانی کنونی دشمن به انتخابات به عنوان عرصه مشاهده نتایج به ثمر نشستن فشارهای حداکثری خود نگاه می‌کند اگر مردم در انتخابات مشارکت حداقلی داشته باشند دشمن می‌تواند امیدوار باشد که با اعمال فشارهای حداکثری توانسته است شکاف مردم با نظام را تقویت کند در این صورت دشمن در اعمال فشارهای حداکثری خود جری‌تر خواهد شد.

نظر شما