شناسهٔ خبر: 182686 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بابایی: مشارکت مردم ضامن بقای کشور و تامین‌کننده امنیت است

بابایی کارنامی نماینده مردم در مجلس گفت: مردم کانون حیات انقلاب اسلامی بوده و هستند و در ۴۵ سال گذشته چون مردم هستند، انقلاب اسلامی پایدار است؛ زیرا حضور مردم ضامن بقای کشور و تامین‌کننده امنیت است.

به گزارش «نماینده»، علی بابایی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اسفند ماه، اظهار داشت: دولت و دستگاه‌های خدمات‌رسان با ارتقای کارآمدی و رفع مشکلات و چالش‌ها نقش اصلی را در ایجاد امید و مشارکت مردم بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه نقش حضور مردم در انتخابات یک نقش اساسی و تعیین کننده است و انقلاب اسلامی نیز در بالاترین حد به مردم حق انتخاب داده است، ادامه داد: هیچ حکومتی و کشوری به جز ایران اسلامی، اصل نظام یعنی جمهوری اسلامی و قانون اساسی خود را به رای مردم نگذاشته است.

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم قدرت اصلی کشور هستند و حضور آنها در صحنه‌های مختلف همواره دشمنان را مایوس کرده است، تاکید کرد: در حکمرانی مبتنی بر نظام اسلامی نقش مردم تعیین کننده است و البته کارنامه حکمرانی ایران اسلامی درباره توجه به رای مردم نیز درخشان است.

بابایی با توضیح اینکه باید برای مردم نقش حضور آنان تبیین شود و در این بار تلاش مضاعف شود، گفت: باید با جهاد تبیین جامعه به این فهم مشترک برسد که راه اعمال خواسته‌ها و حل مشکلات کشور مشارکت و حضور در پای صندوق رأی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم کانون حیات انقلاب اسلامی بوده و هستند و در 45 سال گذشته چون مردم هستند، انقلاب اسلامی پایدار است؛ زیرا حضور مردم ضامن بقای کشور و تامین‌کننده امنیت است، گفت: انقلاب اسلامی پرچمدار مردم‌سالاری دینی است و انتخابات دلیل و برهان قاطع مردم‌سالاری دینی انقلاب اسلامی است.

نظر شما