شناسهٔ خبر: 182685 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حیدری: مردم علی‌رغم تمام گلایه‌ها در انتخابات حضور پیدا می‌کنند

حیدری نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه حضور موثر و گسترده‌ای خواهند داشت، اظهار کرد: مردم علی‌رغم تمام گلایه‌مندی‌ها از وضعیت اقتصادی و معیشتی در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت چون حفظ نظام برای آنها اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش «نماینده»، شهریار حیدری با بیان این‌که انقلاب برای مردم است اظهار کرد: مردم همواره برای دفاع و حراست از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب تلاش کردند به طوری که بعد از گذشت ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌توان گفت که آخرین حافظ انقلاب و نظام و دستاوردهای آن، مردم هستند.

وی اضافه کرد: مردم هر زمان که احساس کنند بحث نظام مطرح است پای نظام ایستادگی کرده و از خیلی از مشکلات همچون تورم و معیشت و وضعیت اقتصادی به دلیل حفظ نظام و انقلاب و کشور می‌گذرند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و لزوم مشارکت در انتخابات گفت: قطعا مردم حضور موثر و گسترده‌ای خواهند داشت و آنها علی‌رغم تمامی گلایه‌ها از وضعیت اقتصادی و معیشتی در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

حیدری همچنین بیان کرد: البته که حضور در انتخابات ابزار و روش‌های خود را دارد از جمله این‌که حضور افراد موثر در عرصه انتخابات می‌تواند اعتماد و آرای مردم را جذب کند ان‌شاءالله شورای نگهبان تا پایان فرصت رسیدگی به اعتراض‌ها باز هم تعداد افراد بیشتری را تایید صلاحیت کند تا آن‌ها با ورود به عرصه انتخابات بتوانند آرا و اعتماد بیشتر مردم را جلب کرده و به دنبال آن شاهد حضور گسترده‌تر مردم باشیم که در نهایت به نفع مصالح ملی، نظام و کشور است.

نظر شما