شناسهٔ خبر: 182668 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

عضو هیئت رئیسه مجلس: عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها قابل قبول بوده است

احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها قابل قبول است گفت: در انتخابات پیش رو از همه سلیقه‌ها نماینده وجود دارد.

به گزارش «نماینده»، احمد نادری ضمن اشاره به روند تایید صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی مجلس دوازدهم بیان کرد: عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها قابل قبول بوده است و شاهد تایید صلاحیت از همه سلایق و گروه‌ها هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو از همه سلیقه‌ها نماینده وجود دارد اظهار کرد: موضوع خبرگان رهبری تخصصی و با حوزه مجلس و ریاست جمهوری متفاوت است، عملکرد شورای نگهبان در این باره قابل قبول بوده است و رقابت در همه حوزه‌ها وجود خواهد داشت.

نادری با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌ها هنوز شور انتخاباتی در کشور غالب نشده است گفت: همه رسانه‌ها و تریبون‌دارها باید بیشتر کار کنند تا در ۱۱ اسفند شاهد انتخابات پرشور باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور گفت: ممکن است نقدهایی به عملکرد مدیران وجود داشته باشد، اما اگر به دلیل این ایرادات و مشکلات پای صندوق‌های رای حاضر نشویم و رای ندهیم تصمیم اشتباهی است. اگر رای ندهیم دیگران برای ما تصمیم خواهند گرفت.

نظر شما