شناسهٔ خبر: 182655 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

خروش ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در انتخابات دیدنی خواهد بود

کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با همه مشکلات و کاستی‌هایی که داریم اما ملت بزرگ ایران اسلامی هوشمندانه و آگاهانه با حساسیت نسبت به آینده کشور علاوه بر حضوری حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با شرکت در انتخابات پیش‌رو همانند گذشته آرزوی دشمنان را ناکام خواهد کرد.

به گزارش «نماینده»، علی کریمی‌ فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در آستانه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ۴۴ ساله شد و هر ساله برای شکرگزاری به درگاه خدای متعال و همچنین قدردانی از مبارزان فجرآفرین ایران اسلامی و با حضور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، ضمن اعلام آمادگی برای حفظ دستاوردهای انقلاب، همایش میلیونی مردم وفادار به نظام مقدس اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشانیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: مردم همیشه وقت‌شناس، آگاهانه نسبت به آینده کشور حساسیت‌های زیادی را تاکنون نشان دادند و در زمان مناسب همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امسال هم علاوه بر شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند همه سناریوهای پیچیده دشمن در طراحی جنگ رسانه‌ای برای نا امیدن کردن مردم در جهت کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو را ناکام خواهیم کرد.

نظر شما