شناسهٔ خبر: 182599 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید زین‌الدین

چمران تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید زین‌الدین با حضور رئیس شورای شهر تهران، معاونین و مسئولین شهرداری تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید زین‌الدین در قالب نود و چهارمین پویش امید و افتخار، گفت: امروز این پل میان دو بزرگراه شهید باقری و شهید زین‌الدین به بهره برداری رسید که در حقیقت یکی از محورهایی بود که مشکلاتی را برای شهروندان این محدوده ایجاد کرده بود و با افتتاح آن این مشکلات حل و فصل شد.

وی افزود: با بهره برداری از این پل در حقیقت مسیر طولانی شهروندان کوتاه‌تر شد و خودروهایی که مجبور بودند مسافت طولانی را طی کنند چند کیلومتر مسافت‌شان کوتاه شده و مقداری از آلودگی هوای تهران کاسته خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: این تقاطع از تقاطع‌های ضروری بود که اجرا شد و ویژگی اصلی آن این بود که در مدتی کوتاه ساخته شده و به بهره‌برداری رسید. بر اساس برنامه ریزی که صورت گرفته تا پیش از پایان سال نیز هفت پروژه دیگر در حوزه فنی عمرانی در بخش تقاطع‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید. کار قابل تقدیری که می‌تواند در موضوع مصرف بنزین و کاهش آلودگی هوا نقش محوری داشته باشد و امروز در دوازدهم بهمن و روز آغاز ایام الله دهه فجر با بهره‌برداری از این تقاطع غیر همسطح بهره‌برداری از این پروژه‌ها آغاز شده است.

نظر شما