شناسهٔ خبر: 182579 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

قالیباف: طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها از مهم‌ترین قوانین مصوب مجلس یازدهم است

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها را یکی از مهم‌ترین قوانین مصوب مجلس یازدهم عنوان کرد و گفت: امیدواریم دولت محترم از این قانون برای حل مشکل تولید کنندگان حداکثر استفاده را ببرد.

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت صبح روز دوشنبه ۹ بهمن مجلس، پس از پایان بررسی ایرادات شورای نگهبان درباره طرح تأمین مالی زیرساخت‌ها طی اظهاراتی با تشکر از اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی تاکید کرد: طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها یکی از مهم‌ترین قوانینی بود که در مجلس یازدهم مورد پیگیری قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی گفت: قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها می‌تواند در حوزه تولید بسیار موثر باشد چرا که یکی از موضوعات اصلی تامین اعتبار و نحوه پشتیبانی از بخش تولیدی در زمینه تامین مالی بود و این قانون ظرفیت‌های بخش خصوصی بانک‌ها و ظرفیت‌های متعددی را با روش‌های نو فراهم کرد.

رئیس مجلس اظهار کرد: ان‌شاءالله قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها از قوانین ماندگار و موثر باشد و امیدواریم که دولت محترم نیز از این قانون برای حل مشکل تولید کنندگان حداکثر استفاده را ببرد.

رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید درباره طرح تأمین مالی زیرساخت‌ها جهت تامین نظر شورای نگهبان از جلسه نوبت عصر روز گذشته در صحن مجلس آغاز شد و در جلسه امروز به پایان رسید.

نظر شما