شناسهٔ خبر: 182563 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

آصفری: رژیم صهیونیستی در دو جبهه شکست خورده است/ اسرائیل از جایی ضربه خواهد خورد که فکر آن را هم نمی‌کند

آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی متوجه باشد، همانطور که در اربیل و جاهای دیگر از نیروهای مسلح ایران ضربه شصت خورده است، این بار با جنایت در سوریه، از جایی ضربه خواهد خورد که فکر آن را هم نخواهدکرد و این بار با گذشته متفاوت خواهد بود.

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه وقتی کسی مستاصل می‌شود به هرچیزی دست درازی می‌کند تا بتواند خودش را نجات دهد. وضعیت رژیم صهیونیستی در حال حاضر بسیار آشفته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در دو جبهه شکست خورده است. یکی در داخل به جهت اعتراضات خیابانی گسترده در شهرهای مختلف مناطق اشغالی بر علیه دولت این رژیم و درخارج از طرف جبهه امت مسلمان و ملت‌های آزادی بخش دنیا تحت فشار است.

آصفری اظهارداشت : رژیم صهیونیستی باید متوجه باشد، همانطور که در اربیل و جاهای دیگر از نیروهای مسلح ایران ضربه شصت خورده است، این بار با جنایت در سوریه، از جایی ضربه خواهد خورد که فکر آن را هم نخواهد کرد واین بار با گذشته متفاوت خواهد بود.

وی تاکید کرد: رژیم کودک‌کش نمی‌تواند با اقدامات خود جلوی مبارزه ملت‌های مسلمان در حمایت از فلسطین اشغالی و مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان را بگیرد.

نظر شما