شناسهٔ خبر: 182520 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حسین‌زاده: حضور مردم در انتخابات پیش رو دشمن را غافلگیر خواهد کرد

حسین زاده عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بر خلاف آنچه که دشمن القا می‌کند بنده یقین دارم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بسیار بالا خواهد بود و حضور مردم در انتخابات پیش رو غافلگیر کننده خواهد بود.

به گزارش «نمیاینده»، حسین حسین زاده درباره مولفه های اثرگذار بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: انتخابات مظهر و نماد اراده ملی کشور ماست و حضور در انتخابات می تواند تاثیر بسزایی در نقش آفرینی دیپلماسی در حوزه های مختلف داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هم باعث یاس و ناامیدی دشمن می شود و هم معادلات دشمن را برهم خواهد زد، اظهار کرد: دشمن همواره قبل از برگزاری انتخابات با ایجاد فضایی سعی در القای ناامیدی به مردم دارد. الحمدلله با درایت ویژه مقام معظم رهبری و مسئولان و همراهی مردم دشمن هر بار ناامید گشته است. بر خلاف آنچه که دشمن القا می کند بنده یقین دارم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بسیار بالا خواهد بود و از نگاه بنده حضور مردم در انتخابات پیش رو غافلگیر کننده خواهد بود.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مرم ما همواره پای کار نظام و انقلاب ایستاده اند. وظیفه ما مسئولان این است که واقعا به فکر مردم بوده و در جهتی گام برداریم که رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد. هر کسی در هر جایگاهی که هست باید وظیفه خود را برای خدمت به مردم و کشور به درستی انجام دهد. این امر سبب افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس نیز باید در جهت ارتقای رضایتمند مردم گام بردارند، تاکید کرد: زمانی که کار برای رضای خدا باشد، قطعا رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت. اگر هر کسی اعم از نماینده، وزیر و مدیر در هر جایگاهی که مسئولیت دارد بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد، قطعا رضایتمندی ارتقا پیدا خواهد کرد.

حسین زاده در پایان گفت: مردم در همه صحنه ها از نظام حمایت کرده و حتی جاهایی که دشمن سعی کرده تا مردم را مایوس کند، مردم چشمگیرتر در صحنه حضور پیدا کرده اند. ما نیز باید تلاش کنیم تا در هر جایگاهی که هستیم با عمل به وظایف خود به مردم خدمت کنیم.

نظر شما