شناسهٔ خبر: 182511 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سیاست قطعی جمهوری اسلامی، صیانت از صلح و امنیت با استفاده از تمامی ابزارهای موجود است

محسن فتحی عضو مجمع نمایندگان استان کردستان تاکید کرد که سیاست قطعی جمهوری اسلامی، صیانت از صلح و امنیت با استفاده از تمامی ابزارهای موجود است.

به گزارش «نماینده»، محسن فتحی در مورد تحرکات اخیر و اتفاقات صورت گرفته در مرزهای کشور، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و حفظ مرزها و موجودیت نظام و سرزمین مان اقدامات خوبی را انجام داده است که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم سنندج، دیوانداره و کامیاران در مجلس یازدهم با بیان اینکه حفظ امنیت مرزهای شرقی و غربی و دفاع از تمامیت ارضی و ایجاد امنیت پایدار در دستور کار جمهوری اسلامی ایران است، افزود: به طور قطع امنیت، اولویت اصلی هر کشوری است و سیاست قطعی جمهوری اسلامی صیانت از صلح و امنیت با استفاده از تمامی ابزارهای موجود بوده و اجازه خودنمایی به تروریست ها را نمی دهد.

فتحی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران باید با دیپلماسی مناسب با کشورهای همسایه، همکاری مشترک و موثری را برای مبارزه با ترویست‌ها داشته باشد، ادامه داد: اغلب کشورهای همسایه رابطه خوبی با کشورمان دارند و نگرانی‌های امنیتی ما را درک کرده و بر ضرورت همکاری نزدیک تر در زمینه مسائل امنیتی هم تاکید دارند.

نظر شما