شناسهٔ خبر: 182499 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

قاسم‌پور: یکی از دستاوردهای انقلاب حضور بانوان در عرصه‌های مختلف حکمرانی است

قاسم پور معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور بانوان در عرصه‌های مختلف حکمرانی بوده و رشد چشمگیر حضور بانوان به عنوان کاندیداتور در انتخابات مجلس شورای اسلامی این موضوع را تایید می‌کند.

به گزارش «نماینده»، فاطمه قاسم‌پور صبح امروز (پنجشنبه) در نشست بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان کرد: امیدوارم شاهد صلح در سراسر جهان باشیم همه عزیزان می‌دانند که ما امروز دور هم گرد آمده‌ایم تا فرآیند شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی شود. یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که ما امروز در اینجا کنار هم آمدیم و با توجه امام راحل و نگاه حضرت آقا به مساله زنان امروز بانوان می‌توانند در عرصه‌های مختلف حکمرانی حضور پیدا کرده و حتی در مجلس شورای اسلامی نیز راه پیدا کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: رشد چشم‌گیر حضور بانوان در دو دوره اخیر به عنوان کاندیداتور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از این موضوع می‌باشد. نگاه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به بانوان صرفا یک نگاه سیاسی نیست. در انتخابات اخیر در سراسر کشور شاهد بودیم که فهرست‌های شورای ائتلاف در انتخابات پیروز شد در کنار عرصه حکمرانی توجه به ظرفیت بانوان برای پیشبرد امور و پشتیبانی از افراد حاضر در عرصه حکمرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دغدغه ما این است که بیش از این زنان در عرصه‌های حکمرانی حضور پیدا کنند و برای حل مشکلات کشور از ظرفیت بانوان استفاده شود سرکار خانم رهبر که به رحمت خدا رفتند همیشه جمله مهمی را می‌گفت. می‌گفت نمایندگان خانم علاوه بر این‌که یک باری را برای حل و پیگیری مسائل حوزه انتخابیه و مسائل قانون‌گذاری طی می‌کنند یک بار ویژه‌ای را در عرصه حکمرانی برای توجه به جایگاه بانوان بر دوش دارند. هم افزایی بانوان در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب می‌تواند گامی برای تحولی ویژه برای حل مسائل کشور باشد.

نظر شما