شناسهٔ خبر: 182475 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

همایش بانوان شورای ائتلاف با سخنرانی قالیباف برگزار می‌شود

فاطمه قاسم پور معاون بانوان شورای ائتلاف از برگزاری همایش ملی با حضور زنانی که در انتخابات مجلس کاندیدا شدند، خبر داد.

به گزارش «نماینده»، فاطمه قاسم‌پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از برگزاری نشست ویژه بانوان کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم با عنوان «زن، مشارکت، تحول حکمرانی» با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خبر داد.

وی یادآور شد: این نشست برای نخستین بار برگزار می‌شود و تمام بانوانی که در انتخابات مجلس دوازدهم نامزد شده و در سایت شورای ائتلاف ثبت‌نام کردند به این نشست دعوت شده‌اند. این همایش نمادی از فعال شدن سیاسی جامعه بانوان که نیمی از مردم ایران را تشکیل می‌دهند برای عمل به فرمایش رهبری انقلاب در راستای لزوم تلاش و جهاد تبیین برای افزایش مشارکت در انتخابات خواهد بود.

معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در این نشست که پنج‌شنبه 28 دی‌ماه برگزار می‌شود، علاوه بر سخنرانی قالیباف و حدادعادل، برنامه‌های دیگری برای افزایش ارتباط میان حاضران در نظر گرفته شده و امیدوار هستیم که بتوانیم در این نشست ظرفیت‌های شناخته نشده از بانوان انقلابی فرهیخته فعال سیاسی و اجتماعی را شناسایی کنیم.

نظر شما