شناسهٔ خبر: 182463 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به تثبیت جایگاه کشور در عرصه بین‌المللی می‌شود

ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد ثبات در اقتصاد و معیشت مردم یک گام موثر برای ارتقای امیدواری مردم و افزایش مشارکت در انتخابات به شمار می‌رود.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی درباره مولفه‌های تاثیرگذار در افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: یکی از مولفه‌هایی که در حضور مردم پای صندوق های رای موثر است، این است که مسئولان سعی کنند فضایی که اکنون در حوزه اقتصاد و معیشت مردم حاکم است به ثبات برسد و از سرعت گرانی ها کاسته شود و بازار به یک ثباتی دست پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما به حضور مردم در پای صندوق های رای نیاز داریم، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از بعد بین المللی حائز اهمیت است چراکه دشمن اکنون برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای برنامه ریزی انجام داده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دشمن برای ایجاد انشقاق های داخلی و گسل هایی که می تواند مردم را از آمدن پای صندوق های رای منصرف کند، برنامه دارد تا بعد با نیامدن مردم پای صندوق های رای گسل های جدیدی ایجاد کند پس مردم باید این نکات را در نظر بگیرند.

این عضو کمیسیون امور داخلی تاکید کرد: پس ما و دولتمردان باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات در وهله اول ایجاد ثبات در بازار را در اولویت قرار دهیم. از این جهت وظیفه ما چند برابر است اما می تواند در مشارکت مردم تاثیرگذار باشد.

ابوترابی در پایان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در تثبیت وضعیت کشور در بعد بین المللی و ناامید کردن دشمنان برای سخت کردن تحریم ها و ایجاد انشقاق داخلی بسیار موثر است.

نظر شما