شناسهٔ خبر: 182449 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دولت از هدف‌گذاری ساخت مسکن عقب است/ گلایه مردم از روند کند ساخت و ساز

مسکن نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به کند بودن روند ساخت و ساز مسکن در استان همدان گفت: سرعت اجرای پروژه‌ها بسیار پایین بوده و این امر موجب گلایه و نارضایتی مردم شده است.

به گزارش «نماینده»، احمد حسین فلاحی با اشاره به وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن در استان همدان گفـت: متاسفانه در کل استان وضعیت مسکن مطلوب نبوده و با پیگیری‌های متعدد از طریق وزارت راه و شهرسازی ۲۴۰ هکتار برای ساخت مسکن و اجرای طرح نهضت ملی اختصاص پیدا کرد اما سرعت اجرای عملیات بسیار پایین است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: مقرر بود دولت سیزدهم طی ۴ سال، ۴ میلیون مسکن ساخته و تحویل مردم دهد، این در حالی است که طبق گفته مسئولان استانی، ساخت مساکن طرح نهضت ملی همدان، حدود ۱۸ ماه به طول می‌انجامد که در ان زمان فرصت خدمت دولت سیزدهم رو به پایان بوده که نشان دهنده فاصله زیاد آن با هدف گذاری ها است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه مردم از کندی روند ساخت و ساز مسکن گلایه‌مند هستند تاکید کرد: در خصوص واگذاری زمین مطابق طرح فرزندآوری نیز تنها در نهاوند زمینی در نظر گفته شده و در سایر شهرها از این مهم نیز موفق نبودیم./

برچسب‌ها:

نظر شما