شناسهٔ خبر: 182405 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

رژیم صهیونیستی در پشت حمله تروریستی کرمان است/ انفجارها در خارج از محوطه امنیتی بود

غضنفر آبادی حجت‌الاسلام غضنفرآبادی گفت: بدون شک صهیونیست‌ها در پشت حمله تروریستی کرمان قرار دارند و این نوع کارها فقط از آمریکا و اسرائیل برمی‌آید.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حمله تروریستی امروز در کرمان گفت: در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خارج از محوطه امنیتی که در نظر گرفته شده بود دو انفجار صورت گرفت که برخی می‌گویند انتحاری بوده که اقدام ناجوانمردانه‌ای بود و تعدادی از مردان، زنان و کودکان کشته و عده زیادی هم مجروح شدند که از همان ابتدای امر معلوم بود که این‌ها از عوامل و ایادی استکبار جهانی یعنی صهیونیست‌ها هستند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بیان کرد: مقاومتی که مردم غزه نسبت به رژیم صهیونیستی نشان داده‌اند سران این رژیم را عصبانی کرده و با این اقدامات بزدلانه‌ای که انجام می‌دهند می‌خواهند یک سرپوشی بر شکست‌های پی‌درپی خود بگذارند تا به نیروهای خود روحیه دهند، اما قطعا مردم ایران و جهان می‌دانند که این حادثه تروریستی زیر سر آمریکا است، چون تروریست‌ها در دامان آن‌ها هستند و این تروریست‌هایی که به مردم کرمان حمله کردند هم از طرف آمریکا حمایت می‌شوند و وسایل در اختیارشان گذاشتند.

وی ادامه داد: کسانی که این حمله تروریستی را انجام دادند دشمن ملت ایران هستند و از حاج قاسم بغض و کینه دارند.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی اظهار کرد: هیچ انتظاری از سازمان‌های بین‌المللی نداریم، چون خیلی وقت است که این سازمان‌ها فقط نام حقوق بشر را یدک می‌کشند و تحت عنوان حقوق بشر هزار جنایت می‌کنند لذا از این‌ها قطع امید کردیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس تصریح کرد: درخواست ما این است که دستگاه‌های نظامی، انتظامی و قضایی هرچه سریع‌تر عوامل این جنایت را شناسایی کنند و به اشد مجازات برسانند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: بدون شک اسرائیل در پشت این حمله تروریستی قرار دارد و به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی و صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس هم به این دلیل بود که ضربه‌ای جدی از جبهه مقاومت خوردند و می‌دانند که ملت ایران از جبهه مقاومت حمایت کرده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند و این نوع کارها فقط از آمریکا و اسرائیل برمی‌آید.

وی افزود: آدم‌کشی و جنایات وحشتناک خصلت آمریکا و اسرائیل است؛ حملات انتحاری که در جاهای دیگر انجام دادند شبیه همان کارهایی که داعش انجام داد برای این است که این‌ها هم دست‌پرورده آمریکا و صهونیست‌ها هستند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس بیان کرد: در مجلس باید جلساتی برگزار شود و همه ابعاد موضوع مثلا خدای ناکرده اگر کوتاهی‌هایی بوده و اینکه نسبت به خانواده‌های شهدا که واقعا داغ سنگینی را متحمل شدند چه اقداماتی باید صورت گیرد باید بررسی شود و مجلس کار خودش در حمایت از مردم و انقلاب و بررسی حقوقی در سازمان‌های بین‌المللی را ادامه خواهد داد.

نظر شما