شناسهٔ خبر: 182403 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

وحشت دشمن از جایگاه مردمی «حاج قاسم» /یاد سردار سلیمانی رمز مقاومت جهان اسلام است

سید نظام موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس، یاد و خاطره شهید سلیمانی را کلیدواژه و رمز مقاومت در ایران و جهان اسلام دانست و با بزدلانه خواندن اقدام تروریستی روز گذشته در کرمان، گفت: جایگاه و موقعیت حاج قاسم میان اقشار مختلف مردم دشمنان را به وحشت انداخته است.

به گزارش «نماینده»، سید نظام الدین موسوی اقدام بزدلانه تروریست‌ها در به شهادت رساندن جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان را نشان دهنده ترس و وحشت دشمنان از شهید سلیمانی و مکتبش دانست و گفت: یاد و خاطره شهید سلیمانی تبدیل به یک کلیدواژه و رمز مقاومت در ایران و کشورهای جهان اسلام است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه در سالگرد شهادت یک فرد، مردم این گونه به زیارت مزارش بروند و بارگاهش میعادگاه عاشقانش شود بی‌سابقه است. جایگاه و موقعیت حاج قاسم میان اقشار مختلف مردم دشمنان را به وحشت انداخته است.

موسوی خاطرنشان کرد: روحیه مقاومتی که ما امروز ما در فلسطین، لبنان، یمن و دیگر کشورها می‌بینیم مرهون گفتمانی است که حاج قاسم مبدع آن بود و دشمنان این موضوع را فهمیده اند و تلاششان این است تا با اقدامات تروریستی مردم را از ادامه این راه بترسانند و در واقع آنان با این اقدامات خشم و ترس خود را از جایگاه حاج قاسم نشان می‌دهند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بزدلانه خواندن اقدام تروریستی کرمان گفت: این گونه اقدامات تروریستی نمی‌تواند خللی در اراده ملت ایران برای ادامه مسیری که انتخاب کرده ایجاد کند. مضافا اینکه این قبیل اقدامات رسوایی بیش از پیش دشمنان این نظام و انقلاب را به همراه دارد.

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی تا این لحظه ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.

نظر شما