شناسهٔ خبر: 182399 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حسینی کیا: به زودی سیلی سخت بر صورت آمریکا و اسرائیل جنایتکار خواهد نشست

حسینی کیا نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل جنایتکار باید بدانند که دیگر دوران بزن در رو تمام شده و قطعا به زودی پاسخ جنایت خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش «نماینده»، سید جواد حسینی کیا ضمن محکومیت انفجار تروریستی روز گذشته در کرمان، بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی در سطح منطقه بر کسی پوشیده نیست اما چون دشمنان نمی توانند با قدرت نطامی کشور ما مواجه شوند، روی به ترور می آورند. این سبک همیشگی آنان بوده است. ما بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داریم. سازمان منافقین و سرویس های جاسوسی همگی در این قصه نقش دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی دستشان به خون مردم مظلوم در جوار مزار شهید سلیمانی آغشته است. قطعا یک سیلی محکمی خواهند خورد. دیگر دوران بزن در رو تمام شده است. خون این مظلومان دامن آنان را خواهد گرفت. دستگاه امنیتی و نیروهای مسلح ما سیلی سختی را به آنها خواهند زد تا فراموش نکنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران ضعیف نیست. دیگر دوران قدیم گذشته است. باید به دنیا نشان داده شود که مردم عادی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا مهم نیست مانند جنایاتی که در غزه و در کرمان رخ داد. از سوی دیگر باید به دنیا سیلی سختی که اینها خواهند خورد نشان داده شود. فکر نکنند که می توانند بی گناهی را به شهادت برسانند و تاوانی ندارد.

وی در ادامه تاکید کرد: حتما پاسخ سختی رژیم صهیونیستی و آمریکا جنایتکار خواهند گرفت. به زودی سیلی سخت و سنگین بر گوش آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد نشست و موجب شادی ملت‌های مسلمان از جمله ایران اسلامی خواهد شد.

نظر شما