شناسهٔ خبر: 182373 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

عزیزی: جمهوری اسلامی ایران هوشمندانه با عوامل جاسوسی برخورد می‌کند

ابراهیم عزیزی شیراز نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع و امنیت ملی هیچ‌گونه مماشاتی ندارد، گفت: عناصر وابسته به موساد و سایر سرویس‌های جاسوسی بدانند که تحت رصد هوشمندانه و مداوم دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران هستند و با آنها به موقع برخورد می‌شود.

به گزارش «نماینده»، ابراهیم عزیزی با اشاره به اعدام چهار نفر از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه مسامحه و چشم‌پوشی بر سر منافع ملی و امنیت ملی ندارد و نمی‌تواند کوچک‌ترین تردیدی در این باره داشته باشد.

وی ادامه داد: عوامل موثر در ناامنی به ویژه عناصری که با سرویس‌های جاسوسی در ارتباط هستند قطعا مورد برخورد قرار می‌گیرند، اعدام عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی در آذربایجان غربی حق مسلم ملت ایران و کمترین کاری بود که ما درباره عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی انجام دادیم، جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه بر روی امنیت ملی خود کوتاه نمی‌آید.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سرویس‌های وابسته به بیگانگان به ویژه رژیم صهیونیستی و موساد و سایر سرویس‌ها بدانند که تحت رصد هوشمندانه و مداوم دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران هستند و تمامی اقدامات رصد می‌شود و به موقع و هوشمندانه با آنها برخورد صورت می‌گیرد.

عزیزی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران در موضوعات امنیتی و دفاعی و سایر موضوعات تمامی سرویس‌ها را رصد کرده و به موقع تحت برخورد قرار می‌گیرد.

نظر شما