شناسهٔ خبر: 182371 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مولدسازی دارایی‌های دولت براساس رویکرد فعلی ما به ازای ریالی قابل توجه ای نداشته است

دستغیب رئیس دیوان محاسبات کل کشور با بیان اینکه به طور کلی مولدسازی براساس شکل تعریف شده و پیرو مصوبه مذکور عملکرد بالایی نداشته است، گفت: متاسفانه این رویکرد با تعیین اهداف در این بخش، خیلی فاصله دارد.

به گزارش «نماینده»، سید احمدرضا دستغیب در ارزیابی خود پیرو مولدسازی دارایی‌های دولت،گفت: مجوز اقدامات در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت به مدت دو سال صادر شده است.

«رئیس دیوان محاسبات کل کشور» با بیان اینکه به طور کلی مولدسازی براساس شکل تعریف شده و پیرو مصوبه مذکور عملکرد بالایی نداشته است، گفت: متاسفانه این رویکرد با تعیین اهداف در این بخش، خیلی فاصله دارد.

تمهیدات برای تمدید قانونی مصوبه مولدسازی

دستغیب با بیان اینکه مجلس در برنامه هفتم توسعه تمهیداتی را برای تمدید قانونی مصوبه مولدسازی داشت، اظهارکرد: با این حال متاسفانه و در عمل فعالیت‌ها در قالب مولدسازی آنهم بدین شکل، به اصطلاح ما به ازای ریالی قابل توجه ای نداشته است.

ارائه گزارش عددی مولدسازی دارایی‌های دولت طی دو هفته آینده

رئیس دیوان محاسبات کل کشور تصریح کرد: از حیث کنترل حساب‌ها و گزارش عددی مولد سازی دارایی های دولت، جمع بندی نهایی خودمان را طی یک الی دو هفته آینده ارائه خواهیم کرد. با این حال براساس گزارش‌های ارسالی همکارانمان، اعداد مولدسازی دارایی‌های دولت متاسفانه اصلا اعداد قابل توجه‌ای نیست.

نظر شما