شناسهٔ خبر: 182368 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نواقص رتبه بندی معلمان به زودی بر طرف می شود

محمدمهدی زاهدی/2 عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن استقبال از وزیر آموزش و پرورش، از دولت به دلیل اجرای صحیح و به موقع رتبه بندی معلمان تشکر و بر لزوم بر طرف شدن سریع نواقص تأکید کرد.

به گزارش «نماینده»، محمد مهدی زاهدی با اشاره به سفر رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش جهت شرکت در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم و افتتاح مجتمع آموزشی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: پس از ورود وزیر آموزش و پرورش به کرمان خواسته جامعه فرهنگیان کرمان به وزیر آموزش و پرورش منتقل شد.

زاهدی در بدو ورود وزیر آموزش و پرورش با ابراز امیدواری از این موضوع که این سفر باعث خیر و برکت در حوزه آموزش و پرورش برای استان کرمان شود به این موضوع اشاره کرد که برنامه ریزی صحیح و به موقع دولت در اجرای رتبه بندی معلمان قابل تقدیر و نواقص به زودی بر طرف خواهد شد.

وی به بیان دو خواسته اصلی خود از وزیر محترم آموزش و پرورش پرداخت و گفت: یکی از خواسته های خود از وزیر را نگاه ویژه به نقل و انتقالات فرهنگیان در استان کرمان دانست و با اشاره به درخواست حدود 5000 فرهنگی در سال گذشته برای انتقال درون استانی به این موضوع اشاره کرد.

وی افزود: استان کرمان استان پهناوری است و رنج طی مسافت های طولانی فرهنگیان را خسته و فرسوده کرده است شاهدیم که عزیزان فرهنگی سالها برای انتقال تلاش می کنند و با توجه به حجم بالای درخواست انتقال درون استانی و نیاز مناطق به نیروی متخصص این موضوع با چالش روبرو شده است لذا تقاضا داریم با نگاه ویژه که ناشی از توجه به بعد مسافت های درون استانی و پهناور بودن استان کرمان است این موضوع را مدیریت و دغدغه فرهنگیان را برطرف کنید.

عضو کمیسیون آموزش درخواست دیگر خود از وزیر آموزش و پرورش را توجه به تعداد زیاد دانش آموزان اتباع بیگانه در مدارس استان عنوان کرد و به این موضوع اشاره کرده که هم اکنون با توجه به این سیل عظیم دانش آموزان اتباع در استان با کمبود فضای آموزشی روبه رو هستیم و این می طلبد این موضوع با برنامه ریزی دقیق مدیریت شود تا به فرزندان کرمان که به تأسی از نام بلند حاج قاسم در حال تحصیل علم و معرفت هستند، آسیبی نرسد./

نظر شما