شناسهٔ خبر: 182331 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حسین‌زاده: تشکیل مجلس قوی با پشتوانه مردمی ضامن حرکت صحیح دولت است

حسین زاده یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای قطعا دشمن را ناامید کرده و آن را وادار می‌کند تا در برنامه‌های خود تجدید نظر کند.

به گزارش «نماینده»، حسین حسین زاده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره در زمان هایی که مسئولان نیاز به روحیه دارند نکات کلیدی را مطرح می کنند. موضوع انتخابات از دو جهت حائز اهمیت است؛ یکی از منظر داخلی و دیگر از منظر خارجی. قطعا مشارکت بالای مردم در انتخابات می تواند گامی در جهت تشکیل یک مجلس مردمی بوده که هم رضایتمندی مردم را به دنبال دارد و هم نشانه اقتدار کشور است. از منظر خارجی نیز زمانی که دشمنان می بینند مردم ما از صبح زود پای صندوق رای آمده و ساعت ها در صف می ایستند تا رای دهند، قطعا در برنامه های خود تجدید نظر کرده و مایوس می شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است. یک مجلس قوی، متخصص و توانمند می تواند ریل گذاری صحیحی برای حرکت دولت داشته باشد. مجلس قوی می تواند بازوی کمکی دولت در حل مشکلات مردم باشد. درست است که کار مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است اما می تواند در حرکت دولت بسیار موثر واقع شود.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یک مجلس قوی می تواند ریل گذاری صحیحی انجام داده و مسیر حرکت را برای دولت به درستی تعریف کند. ان شاءالله با برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس قوی شکل خواهد گرفت. بنده یقین دارم که مردم همانند همیشه که در صحنه حاضر بودند، این بار نیز پای صندوق رای حضور پیدا خواهند کرد.

نظر شما