شناسهٔ خبر: 182323 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

برخورد با مفاسد اقتصادی و ارزی بازدارنده باشد/ زمینه‌های بروز فساد اقتصادی مسدود شود

میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ هرگونه برخورد با مفاسد اقتصادی و ارزی باید بازدارنده بوده و مقطعی نباشد.

به گزارش «نماینده»، سید محمد رضا میر تاج الدینی با اشاره به برخورد با مفاسد اقتصادی و ارزی در کشور گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی باید قاطعانه، قانونی و محکم باشد.

نماینده مردم «تبریز، آذرشهر و اسکو» با اشاره به برخی مفاسد در زمینه توزیع ارز در کشور،بیان کرد: باید زمینه هرگونه فساد اقتصادی در کشور مسدود شود و اگر برخوردی در این بخش صورت می گیرد برخوردی بازدارنده باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین اگر ارز تک نرخ باشد ما دیگر شاهد برخی مفاسد ارزی کلان در کشور نخواهیم بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سویی دیگر مدیران باید مدیران پاک دستی باشند،بیان کرد: مدیران نیز باید در فعالیت خود دقت کنند و اجازه ندهند سوءاستفادگران به دستگاه‌ها نفوذ کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه هرگونه برخورد با مفاسد اقتصادی باید بازدارنده بوده و مقطعی نباشد،گفت: هرگونه برخورد با مفسدین اقتصادی باید برخوردی قاطع وصریح بوده و به درستی هم اطلاع رسانی شود.

نظر شما