شناسهٔ خبر: 182301 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: تروریست‌ها تحت حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها جنایت می‌کنند

الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی راسک گفت: گروه‌های تروریستی امروز در منطقه تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به جنایت می‌زنند.

به گزارش «نماینده»، زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی راسک گفت: امروز گروه‌های تروریستی در منطقه تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به جنایت می‌زنند.

وی افزود: عملیات تروریستی در راسک هم از همین دست جنایاتی است که پشت‌صحنه و پشت‌صحنه آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است که در قالب تروریسم دولتی در منطقه ایجاد ناامنی می‌کنند.

الهیان ادامه داد: شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌الملل و در جنگ غزه منجر به ایجاد تحرکات کور و تروریستی در مرزهای شرقی کشورمان شده است.

الهیان تأکید کرد: آمریکا از طریق سرویس‌های جاسوسی خود این‌گونه تحرکات تروریستی را رقم می‌زند و قاعدتاً نیاز است برخورد قاطعی و جدی با عاملان این جنایت صورت بگیرد. ملت ایران و مجلس خواستار مجازات هرچه سریع‌تر عاملان این جنایت هستند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان پیگیری جدی از دستگاه‌ اطلاعاتی پاکستان انجام دهند. تا مجازات عاملان این جنایت درواقع درس عبرتی برای سایر گروه‌های تروریستی و برهم زنندگان امنیت این مرزوبوم باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: تکرار این نوع حوادث و ناامنی‌ها به دلیل اهمال و کم‌کاری دستگاه‌های امنیتی پاکستان هست وزارت خارجه و دستگاه اطلاعاتی ما با هشدار جدی به مقامات امنیتی پاکستان می‌بایست جلوی تکرار وقوع این جنایات را بگیرند.

نظر شما