شناسهٔ خبر: 182293 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سخنگوی شورای ائتلاف: بیش از ۷ هزار داوطلب انتخابات مجلس در سایت شورا ثبت‌نام کردند

رسولی امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف گفت: جمع‌بندی اطلاعات نشان می‌دهد بیش از ۷ هزار نامزد به صورت الکترونیک و قریب به ۱۰۰۰ کاندیدا به صورت حضوری مدارک خود را برای بررسی در اختیار شورای ائتلاف قرار داده‌اند.

به گزارش «نماینده»، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: به دنبال دعوت دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از داوطلبان نمایندگی مجلس که تمایل به بررسی سوابق تخصصی، اجرایی و پژوهشی شان در کمیته انتخابات این شورا را دارند، تاکنون بیش از هفت هزار نفر از داوطلبان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف اقدام به بارگذاری مدارک و سوابق خود نمودند و قریب به هزار نفر نیز با مراجعه به دفاتر استانی و شهرستانی شورای ائتلاف بصورت حضوری درخواست خود را برای بررسی سوابق اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر ساختار ویژه‌ای برای بررسی، پردازش و تفکیک اطلاعات بارگذاری شده داوطلبان مجلس در پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف فعال شده و مدارک و سوابق افرادی که در سایت ثبت‌نام کردند نیز برای بررسی‌های بیشتر و انجام مصاحبه‌های حضوری و ... در اختیار دفاتر استانی شورای ائتلاف قرار گرفته است.

سخنگوی شورای ائتلاف در پایان افزود: تصمیم اولیه این بود که روز ۲۰ آذرماه آخرین مهلت برای دریافت سوابق و اطلاعات کاندیداها باشد اما با توجه به درخواست‌هایی که وجود دارد مهلت ثبت نام داوطلبان در سایت شورای ائتلاف به نشانی www.shananews.com تا روز جمعه ۱۵ دی تمدید شده و نامزدهایی که تمایل دارند سوابق آنان در کمیته انتخابات شورای ائتلاف مورد بررسی قرار بگیرد، لازم است هر چه سریعتر مدارک خود را بارگذاری کنند.

نظر شما