شناسهٔ خبر: 182275 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

کشورهای اسلامی با تحریم، رژیم صهیونیستی را از پادربیاورند

ذوالنوری نایب رییس مجلس گفت: اگر کشورهای اسلامی نگران درگیری با رژیم صهیونیستی هستند، حداقل می‌توانند با تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی، لغو ارتباطات اقتصادی و تحریم نفت، این رژیم را از پا دربیاورند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: پایان جنگ غزه بستگی به غیرت و دین‌داری سران کشورهای اسلامی دارد، چرا که برخی از آنان تا الان کوتاهی کرده و به وظایف خود عمل نکردند.

وی بیان کرد: همان طور که چندی پیش حجت‌الاسلام رییسی، رییس‌جمهور کشورمان در نطق خود در سازمان ملل و سازمان همکاری‌های اسلامی تاکید کرد، سران کشورهای اسلامی باید با انسجام به موضوع غزه ورود پیدا کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای اسلامی در موضوع غزه حتی می‌توانند در بُعد غیرنظامی ورود جدی داشته باشند، ادامه داد: اگر آنان نگران درگیری با رژیم صهیونیستی هستند، حداقل می‌توانند با تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی، لغو ارتباطات اقتصادی و تحریم نفت، این رژیم را از پا دربیاورند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واقع، کشورهای اسلامی بدون نیاز به ورود به جنگ می‌توانند مشکل غزه را حل کنند.

ذوالنوری با تاکید بر اینکه ضرورت دارد هر چه زودتر آتش‌بس در غزه برقرار شود، گفت: البته با توجه به عدم پایبندی رژیم صهیونیستی و عدم رضایت پشتیبانان این رژیم که در مجامع بین‌المللی صاحب نفوذ هستند و مشتاق ادامه کشتار مردم فلسطین هستند، ما امید نداریم که اگر آتش بس هم اجرا شد، دوام بیاورد.

نظر شما