شناسهٔ خبر: 182210 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

میرتاج‌الدینی: دنیا باید با اقدامات عملی جلوی جنایات رژیم صهیونیستی را بگیرد

میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همه مسلمانان و جهان عرب متحد شده و یک تصمیم قاطع بگیرند حتما جنایات رژیم صهیونیستی متوقف خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنم و برای مظلومان غزه و رزمندگان جبهه مقاومت آرزوی پیروزی دارم. رژیم صهیونیستی از ۵۰ روز جنایتی که در دوره اول انجام داد، عبرت نگرفت و دوباره حملات را آغاز کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر بیش از ۱۰۰۰ نفر که اکثر آنها زن و کودک بودند را کشته است. دنیا نباید فقط تماشاگر باشد بلکه باید با اقدامات عملی جلوی این جنایت جنگی را بگیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از رزمندگان یمنی که از فاصله دور در دفاع از برادران خود در غزه به پا خاسته و کشتی‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهند قدردانی می‌کنم. اگر همه مسلمانان متحد شوند و یک تصمیم قاطع بگیرند قطعا این حملات متوقف خواهد شد. این ضعف جهان عرب و مسلمانان و بشریت است که جنایات رژیم صهیونیستی را صرفا مشاهده می‌کنند.

نظر شما