شناسهٔ خبر: 182160 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

منتظری: لایحه تشکیل سازمان نظام رسانه‌ای هرچه زودتر به مجلس ارائه شود

غلامرضا منتظری عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت بر مطبوعات با بیان اینکه «شکل گیری سازمان نظام رسانه‌ای سبب می‌شود که حوزه رسانه هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت رشد چشم گیری داشته باشد و در عرصه نقش آفرینی نیز موثرتر ظاهر شود»، از دولت خواست تا هرچه زودتر لایحه سازمان نظام رسانه‌ای به مجلس ارائه دهد.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا منتظری با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف لایحه تشکیل سازمان نظام رسانه‌ای کشور، گفت: در هر حوزه‌ای نیاز به اصل پیش‌بینی پذیری داریم به گونه‌ای که هر قشر و صنفی باید از آینده خود تصویر روشنی داشته باشد و لایحه سازمان نظام رسانه‌ای نقطه شروع خوبی برای تحقق اصل پیش‌بینی پذیری در حوزه رسانه‌های کشور است.

وی عنوان کرد: انتظار داریم که هرچه زودتر بررسی این لایحه در دولت پایان یابد و به مجلس ارائه شود تا دیگر هر سال در روز خبرنگار شاهد ترزیق مسکن نباشیم بلکه بتوانیم درمانی ریشه‌ای درباره مسائل حمایتی و معیشتی انجام دهیم.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت بر مطبوعات تاکید کرد: شکل گیری سازمان نظام رسانه‌ای سبب می‌شود که حوزه رسانه هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت رشد چشم گیری داشته باشد و در عرصه نقش آفرینی نیز موثرتر ظاهر شود.

نظر شما