شناسهٔ خبر: 182155 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب با ایراد و ابهام شورای نگهبان مواجه شد

طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز، گفت: لایحه حمایت از خانواده از طریق فرهنگ عفاف و حجاب با ایراد و ابهام شورای نگهبان مواجه شد.

به گزارش «نماینده»، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز(شنبه،4آذر) خود گفت: ۵ طرح و لایحه و ۴ اساسنامه از نشست خبری قبلی تا امروز در جلسات شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفته و اعلام نظر شده است.

وی افزود: لایحه حمایت از خانواده از طریق فرهنگ عفاف و حجاب با ایراد و ابهام شورای نگهبان مواجه شد.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: طرح اصلاح بند یک ماده‌ ۸۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری‌های مردم‌ از نمایندگان، در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر شرع و قانون اساسی شناخته‌ نشده است.

طحان نظیف در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه درباره مصوبه افزایش سن بازنشستگی نظر شما چیست؟ گفت: ما برای بررسی برنامه هفتم با توجه به حجمی که برنامه دارد و به‌خاطر این‌که بتوانیم در زمان قانونی اظهارنظر کنیم تاکنون ۱۵ جلسه غیررسمی را در شورای نگهبان برگزار کرده‌ایم ولی ازآن‌جایی‌که این مصوبه افزایش سن بازنشستگی مربوط به روزهای اخیر است، هنوز در شورای نگهبان مورد بررسی قرار نگرفته که به‌زودی متن اصلی را دریافت کنیم طبیعتاً نظر شورای نگهبان در خصوص آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در حال تکمیل...

نظر شما