شناسهٔ خبر: 182148 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

کریمی: تنها راه حل مشکل فلسطین ایجاد وحدت در عملکرد کشورهای اسلامی است

کریمی یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا تنها راه حل برای حل مشکل فلسطین ایجاد وحدت و انسجام در مواضع و عملکرد کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان است.

به گزارش «نماینده»،علی اکبر کریمی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ریاض در راستای ضرورت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، بیان کرد: موضوع فلسطین و جنگ غزه در حال حاضر مهم ترین موضوع جهان اسلام است. قطعا تنها راه حل برای حل مشکل فلسطین ایجاد وحدت و انسجام در مواضع و عملکرد کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان است.

وی در ادامه اظهار کرد: راهکارهایی که رئیس جمهور در اجلاس ریاض مطرح کردند، راهکارهای عملی بود. اینکه در اجلاس های این چنینی افراد صرفا دور هم نشسته و به گفت وگو و اعلام مواضع بسنده کنند کافی نیست. باید اقدامات عملی انجام شود که در صحنه عمل مفید باشد. رئیس جمهور نیز راهکارهای عملی ارائه کرد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز مردم غزه تحت آماج و جنایت های رژیم صهیونیستی هستند. از نظر ما این نوع راهکارها مفید است. تا وقتی که در جهان اسلام وحدت و انسجام ایجاد نشود ما به نتیجه نخواهیم رسید. وظیفه همه مسلمانان است که وارد صحنه شوند. بحمدالله یک رویکرد کلی در سطح جهان بین ملت ها برای حمایت از مردم فلسطین شکل گرفته است. حتی در کشورهای غیر اسلامی هم می بینیم که مردم اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی می کنند.

نظر شما