شناسهٔ خبر: 182124 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

برگزاری انتخابات باشکوه دسیسه کمرنگ کردن مقبولیت نظام اسلامی را خنثی می‌کند

حسینی کیا عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اعتقاد دارد: اهالی رسانه و تریبون داران باید پای کار بیایند و همه آحاد جامعه را دعوت به شرکت در انتخابات کنند زیرا این امر وظیفه شرعی و انسانی هر فردی است.

به گزارش «نماینده»، سید جواد حسینی کیا با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت برگزاری انتخابات پرشور در اسفندماه سال جاری، گفت: دشمنان درصدد کمرنگ کردن مقبولیت نظام اسلامی در میان نسل جدید هستند لذا مردم باید برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حضور جدی و پررنگ در عرصه انتخابات داشته باشند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این راستا اهالی رسانه و تریبون داران باید پای کار بیایند و همه آحاد جامعه را دعوت به شرکت در انتخابات کنند زیرا این امر وظیفه شرعی و انسانی هر فردی است.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد دولتمردان نیز می تواند در برگزاری انتخابات پرشور تاثیرگذار باشد، ادامه داد: در واقع مردم اقدامات مسئولان در حوزه های مختلف را بررسی می کنند و وقتی امید در دل های آنان شکل بگیرد، قطعا با جان و دل در پای صندوی های رای حاضر می شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن بیان اینکه برگزاری انتخابات باشکوه نشان دهنده اعتماد مردم به نظام اسلامی است و این مسئله در مقابل دسیسه ها و سیاست های دشمنان کشورمان قرار دارد، افزود: در واقع حضور جریان های مختلف با هر نوع دیدگاهی و همچنین مشارکت حداکثری موجب خواهد شد کارآیی نظام افزایش یابد و دشمنان مایوس شوند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در این زمینه، تصریح کرد: هر چند نباید فراموش کرد مردم کشورمان همواره با بصیرت و آگاهی، شگفتی سازی کرده و در مقاطع حساس حضور چشم گیری داشته اند که حماسه هشت سال دفاع مقدس، انتخابات های مستمر در دهه های قبل و غیره بیانگر این مهم است.

نظر شما