شناسهٔ خبر: 182102 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

آصفری: قطعا پایان جنگ با رژیم صهیونیستی نیست

آصفری// نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کشورهای عربی دست از حمایت‌های اقتصادی خود از رژیم صهیونیستی برداشته و صادرات نفت خود را به رژیم صهیونیستی قطع کنند، شاهد ادامه جاه‌طلبی صهیونیست‌ها در منطقه نخواهیم بود.

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ریاض در راستای ضرورت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، بیان کرد: سردمداران آمریکایی با لابی و پول صهیونیست ها به قدرت می رسند و کنگره و سنای آمریکا با حمایت و اسپانسری صهیونیست ها شکل می گیرد فلذا چاره ای جز حمایت از رژیم صهیونیستی ندارند.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز هیچ جنایتی در دنیا شکل نمی گیرد که با چراغ سبز آمریکایی ها نباشد و جنایاتی که امروز صهیونیست ها علیه مردم فلسطین انجام می دهند با حمایت آمریکایی‌ها است. اگر کشورهای عربی نیز دست از حمایت های اقتصادی خود از رژیم صهیونیستی بردارند و صادرات نفت خود را به رژیم صهیونیستی قطع و کالاهای صهیونیستی را تحریم کنند، شاهد ادامه جاه طلبی صهیونیست ها در منطقه نخواهیم بود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز جنایات رژیم صهیونیستی روی نازی ها را سفید کرده است. رژیم صهیونیستی باید بداند که شاید شروع جنگ با آنها بوده اما قطعا پایان جنگ با آنها نیست. امروز جریان حماس این توانایی را دارد که در جنگ شهری تلفات بالایی را از رژیم صهیونیستی بگیرد.

آصفری در پایان گفت: امروز توقع از کشورهای اسلامی و دولت های آزادی خواه این است که نسبت به جنایاتی که علیه مردم غزه صورت می گیرد ساکت نمانده و برای کمک رسانی به مردم غزه و توقف این جنایت گام بردارند.

نظر شما