شناسهٔ خبر: 182039 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

عباس‌زاده: مطالبه اصلی جهان اسلام باید حذف رژیم نامشروع صهیونیستی از صحنه روزگار باشد

عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مطالبه اصلی جهان اسلام و مردم در خاورمیانه و دولت‌ها باید این باشد که رژیم صهیونیستی، رژیم نامشروعی است و ضروری است از صحنه روزگار محو شد.

به گزارش «نماینده»، محمود عباس زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت : هر کدام از کشورهای عضو محور مقاومت به اندازه وزن خود می‌توانند در مقابله با نظام سلطه و جنایات رژیم کودک کش فعال شوند.

وی افزود : مطالبه اصلی جهان اسلام و مردم در خاورمیانه و دولت‌ها باید این باشد که رژیم صهیونیستی، رژیم نامشروعی است و ضروری است از صحنه روزگار محو شد.

عباس زاده اظهار داشت : سردمداران رژیم صهیونیستی و غربی‌ها خیلی علاقه‌مند هستند با برجسته کردن جنایات‌ها در غزه و فلسطین، اصل قضیه یعنی نامشروع بودن و حذف رژیم از صحنه روزگار تحت الشعاع را قرار دهند.

وی افزود: گروه‌ها و نیروهای مردمی عراق با جرات و جسارت به منافع و مواضع آمریکایی‌ها حمله می‌کنند؛ این باید علامت بسیار ناامید کننده‌ای برای غرب باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد : عراق در کنار کشورهای قدرتمندی مثل ایران می‌تواند در تقویت موضع و نقش محور مقاومت بسیار بسیار موثر باشد.

نظر شما