شناسهٔ خبر: 182005 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

رسولی:اجتماع «مبنا» پیام وحدت‌بخش دارد/آخرین اخبار درباره فعالیت‌های شورای ائتلاف

رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم دعوت کرد تا سوابق و مدارک تخصصی، اجرایی و پژوهشی خود را تا پایان آبان‌ماه برای بررسی در سامانه‌ی شورای ائتلاف، بارگذاری کنند.

به گزارش «نماینده»، امیرابراهیم رسولی با اشاره به اجتماع انتخاباتی مجمع بیداری نیروهای انقلاب(مبنا) اظهار کرد: جمعیت‌ها، جبهه‌ها، احزاب و گروه‌های مختلفی عضو شورای ائتلاف هستند که هر کدام ممکن است همایشی در جهت افزایش مشارکت و گرم‌شدن فضای انتخابات، برگزار کنند. اجتماع مبنا هم چیزی غیر از این موضوع نبود.

وی افزود: برگزاری اجتماع‌های انتخاباتی توسط احزاب و گروه‌های عضو شورای ائتلاف که ممکن است در هر کدام از این اجتماع‌ها، از تعدادی سخنران هم دعوت صورت بگیرد، به معنی جدایی و افتراق میان اعضا نیست.

وی با اشاره به سخنرانان اجتماع انتخاباتی مبنا افزود: وقتی آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، آقای حدادعادل به عنوان رئیس شورای ائتلاف، آقای محسن رضایی به عنوان دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و آقای حسینی به عنوان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در این اجتماع حضور یافتند یا سخنرانی کردند، این موضوع در نوع پیام وحدت‌بخش دارد و نشان می‌دهد که همه نیروهای انقلابی دارند تلاش می‌کنند تا تنور انتخابات‌، گرم شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در این اجتماع که با نام مجمع بیداری نیروهای انقلاب بود، از همه‌ی اعضا و جریان‌های عضو شورای ائتلاف جهت حضور، دعوت به عمل آمده بود.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو، از کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم دعوت کرد تا سوابق و مدارک تخصصی، اجرایی و پژوهشی خود را تا پایان آبان‌ماه برای بررسی در سامانه‌ی شورای ائتلاف به نشانی www.shananews.com بارگذاری کنند.

رسولی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نامزدهای انتخابات در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها هم فقط باید به سایت شورا مراجعه کنند یا مراحل دیگری هم باید طی شود، تصریح کرد: به داوطلبان شهرها هم توصیه می‌کنیم ابتدا در این سامانه، سوابق خود را ثبت کنند تا دفاتر استانی با آن‌ها مرتبط شوند؛ البته اگر امکان مراجعه به دفاتر استانی هم میسر بود، مانعی وجود ندارد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: فرآیند بررسی کاندیداها جهت حضور در لیست شورای ائتلاف، به زودی در کمیته‌ی انتخابات تهران و شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

نظر شما