شناسهٔ خبر: 181993 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حسین زهی: اسرائیل فرزند ناخلف آمریکا و انگلیس است

حسین زهی یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:همان طوری که ملت های کشورهای اسلامی بیدار بوده و روزانه در خیابان ها فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهند، انتظار ما این است که هرچه سریعتر سران کشورهای اسلامی تشکیل جلسه داده و از این نسل کشی که روزانه انجام می شود جلوگیری کنند.

به گزارش «نماینده»، اسماعیل حسین زهی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، بیان کرد: رژیم صهیونیستی فرزند ناخلف انگلیس و آمریکا است. از زمانی که این رژیم به غزه حمله کرده است، آمریکا در کنار اسرائیل بوده است. حتی ناوها و نیروی انسانی خود را در اختیار رژیم صهیونیستی برای انجام این جنایات قرار داده است.

وی اظهار کرد: هر قطعنامه ای که قرار است علیه این رژیم جنایتکار صادر شود، از سوی آمریکا وتو می شود. قطعا این رژیم فرزند ناخلف آمریکا و انگلیس است که در این منطقه بزرگ شده و علیه کشورهای اسلامی جنایت می کند. همان طوری که ملت های کشورهای اسلامی بیدار بوده و روزانه در خیابان ها فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهند، انتظار ما این است که هرچه سریعتر سران کشورهای اسلامی تشکیل جلسه داده و از این نسل کشی که روزانه انجام می شود جلوگیری کنند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همان طوری که جمهوری اسلامی پیگیر توقف جنایات رژیم صهیونیستی است انتظار می رود که سایر کشورهای مسلمان نیز ورود پیدا کنند. دولت‌های اسلامی باید بیدار شده و یکبار برای همیشه باید این غده سرطانی را از بین ببرند.

نظر شما