شناسهٔ خبر: 181987 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس: تلاش صهیونیست‌ها برای ترمیم شکست‌شان بی‌فایده است

احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون مقاومت مجلس با اشاره به اقدامات و جنایات وحشیانه‌ رژیم صهونیستی گفت: تلاش صهیونیست‌ها برای ترمیم شکست‌شان بی‌فایده است و آنها فقط پرونده جنایات خود را سنگین می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌اسلام احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: پس از عملیات طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی رفتارهای وحشیانه‌ای را علیه مردم غزه شروع کرده و به بمباران مناطق مسکونی و بیمارستان ها و مدارس پرداخته است.

وی ادامه داد: به دنبال جنایات رژیم صهیونیستی و حملات هوایی آنها علیه مردم غزه تاکنون بسیاری از ساکنان این منطقه به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند.

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ابتدای عملیات طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی همواره تهدید کرده که عملیات زمینی علیه مردم غزه انجام می‌دهد اما توفیقی در این باره به دست نیاورده است.

فلاحی خاطرنشان کرد: از چند روز گذشته تاکنون صهیونیست‌ها با کمک جنایتکاران آمریکایی و نیروهایی که آمریکایی‌ها به منطقه آورده‌اند عملیات زمینی را علیه مردم غزه شروع کردند اما از بیان این مسئله که عملیات زمینی علیه مردم غزه صورت داده‌اند پرهیز دارند و مرتب عنوان می‌کنند که در حال تست هستیم و اینگونه اظهارات به خاطر عدم توفیق آنها در عملیات زمینی است و با وجود اینکه تلفات زیادی می‌دهند و ماشین‌های جنگی‌شان هم منهدم می‌شود نمی‌خواهند قبول کنند که در عملیات زمینی که انجام داده‌اند شکست خورده‌اند.

وی افزود: امروز وضعیت رژیم صهیونیستی به گونه‌ای است که هم در عملیات هوایی موفقیتی به دست نیاوردند چرا که در پاسخ به طوفان‌الاقصی فقط غیر نظامیان را هدف قرار داده اند.

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در عملیات زمینی نیز رژیم صهیونیستی عملاً شکست خورده و این شکست‌ها در حالی است که در همه این حوزه‌ها آمریکای جنایتکار رژیم صهیونیستی را همراهی کرده است.

فلاحی خاطرنشان کرد: کابینه رژیم صهیونیستی از همان روزهای اول جنگ از هم پاشید و اگر در اخبار شنیده می‌شود که فلان وزیر کابینه رژیم صهیونیستی استعفا داد باید بگویم که اصلاً کابینه‌ای وجود ندارد که وزیر بخواهد استعفا بدهد.

وی افزود: الان رژیم صهیونیستی در شرایطی است که به دنبال آتش‌بس است اما علناً آتش‌بس را پیشنهاد نداده چرا که در عملیات شکست خورده و اگر آتش‌بس را پیشنهاد دهد باید در داخل رژیم صهیونیستی به کسانی که نسبت به حملات به غزه انتقاد داشتند پاسخگو باشد.

رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهونیستی در هر شرایطی شکست خورده این نبرد است. الان در شرایط جنگی منطقه جبهه مقاومت دست برتر را دارد و این دست برتر یک پیروزی برای محور مقاومت محسوب می‌شود.

نظر شما