شناسهٔ خبر: 181974 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

شریعتی: رژیم صهیونیستی روی هر جنایتکاری را در طول تاریخ بشریت سفید کرده است

غلامرضا شریعتی یک عضو فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات عمیقی که علیه کودکان و زنان در غزه در حال رخ دادن است، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده و لازم است که وجدان‌های بیدار اکنون وارد صحنه شوند.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا شریعتی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: جنایات وحشیانه ای که توسط اسرائیلی ها و آمریکایی ها علیه مردم مظلوم غزه در حال اتفاق افتادن است، روی هر جنایتکاری را در طول تاریخ بشریت سفید کرده است. جنایات عمیقی که علیه کودکان و زنان در غزه در حال رخ دادن است، دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و لازم است که وجدان های بیدار اکنون وارد صحنه شده و علیه این ظلم مضاعف فارغ از هر دین و مذهبی به پاخیزند.

وی در ادامه اظهار کرد: ضرورت دارد که جامعه جهانی با هر ملیتی علیه این ظلم برخیزند. اگر امروز جلوی این ظلم گرفته نشود فردا ملت های دیگر را مورد ظلم قرار می دهند. اما وظیفه سنگین تر به کشورهای مسلمان و همسایگان مردم غزه باز می گردد. ملت‌های مصر، اردن، لبنان و سایر کشورهای اسلامی باید به پاخیزند و این حیوان درنده ای که امروز با حمایت آمریکا به جان مردم افتاده است را مهار کنند.

نمانیده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه در عملیات طوفان الاقصی ضربه کاری بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد شد، اکنون باید همه از این مردم مظلوم حمایت کنند تا ضربه سهمگین تری بر پیکر این حیوان درنده وارد و نابود شود.

نظر شما