شناسهٔ خبر: 181932 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

کشورهای اسلامی برای توقف جنایت رژیم صهیونیستی فروش نفت خود را متوقف کنند

حسینی کیا یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی متحد شده و بگویند تا جنایات رژیم صهیونیستی متوقف نشود، ما نیز یک قطره نفت صادر نمی کنیم.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام سیدجوادحسینی کیا ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: قطعا پشت پرده همه جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا است چراکه رژیم صهیونیستی به تنهایی این توان را ندارد و گرداننده اصلی این جنایت، استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر شاهد بی عرضگی کشورهای اسلامی هستیم، ادامه داد: از ظرفیت سازمان کنفرانس اسلامی به درستی استفاده نمی شود. کشورهای اسلامی می توانند از ظرفیت نفت خود استفاده کنند. اگر کشورهای اسلامی یک روز فروش نفت خود را متوقف کنند، قیمت نفت چه میزان افزایش پیدا خواهد کرد؟ اگر کشورهای اسلامی متحد شده و بگویند تا این جنایت متوقف نشود، ما نیز یک قطره نفت صادر نمی کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کشورهای اسلامی می توانند وحدتی ایجاد کنند که حاصل آن پیمانی شبیه ناتو شود تا اگر یکی از کشورهای اسلامی مورد هجمه قرار گرفت، تمام کشورهای اسلامی پشت آن بایستند. آنگاه کسی جرأت نمی کند اینگونه در دنیای اسلام بتازد و به بیمارستان و کودک و زن نیز رحم نکند.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوار هستیم سازمان کنفرانس اسلامی تحرکی از خود نشان داده و خارج از محکومیت کاغذی، میدان داری کند.

حسینی کیا گفت: قطعا پیروزی برای ملت فلسطین خواهد بود. «خون بر شمشیر پیروز است» شعاری ماندگار است. با دست خالی هفت سرویس بزرگ جاسوسی را شکست دادند. این افتضاح در کارنامه سرویس های جاسوسی آنان باقی خواهد ماند و قطعا مردم فلسطین سرفراز این جنگ بیرون خواهند آمد.

نظر شما