شناسهٔ خبر: 181920 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مشارکت بالا بسیار مهم است/ مردم، دشمنان انقلاب را مأیوس می‌کنند

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی منجر به پیشرفت و تعالی کشور و مأیوس شدن دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش «نماینده»، اسماعیل کوثری با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲، گفت: مجلس و دولت همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم و خدمت به آنان انجام می‌دهند و امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات پیش رو باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت اقدامات مهمی را در سطح کشور و در عرصه بین‌المللی انجام داده و منجر به افزایش امید در جامعه شده است که امیدواریم این مسأله باعث حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات اسفند ماه شود.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده و باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی منجر به پیشرفت و تعالی کشور و مأیوس شدن دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود، ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات این پیام را به دنیا می‌دهد که ملت ایران متحد و یکپارچه هستند و برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در صحنه هستند و به همین علت مشارکت بالا در هر انتخاباتی در کشورمان بسیار مهم است.

کوثری با اشاره به تلاش معاندان نظام و رسانه‌های بیگانه برای خدشه وارد کردن به انتخابات ایران، گفت: ۴۵ سال است که دشمنان به ویژه در آستانه هر انتخاباتی با جنگ رسانه‌ای خود می‌خواهند اینگونه وانمود کنند که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران فاقد اهمیت است و راه به جایی نمی‌برد. بنده به یاد دارم دشمنان جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۸ می‌گفتند امام خمینی ۶ ماه دیگر بیشتر زنده نیست و با این شایعه سازی و دروغ پراکنی‌های خود می‌خواستند مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی منصرف کنند، اما به هدفشان نرسیدند و مردم به آنان توجهی نکردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعاً معاندان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مجدداً و به ویژه در آستانه انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ به دروغ پراکنی و شایعه سازی متوسل می‌شوند تا بلکه مردم را وادار کنند در انتخابات حضور نیابند، اما مردم ما باز هم به ادعاهای دروغین آنان توجه نمی‌کنند و با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند و اقتدار و عزت خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

کوثری اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران چنان ضربه‌ای از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خورده‌اند که برافروخته و گیج شده‌اند و به همین دلیل از هر ابزاری برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند. البته آنان باید بدانند که مردم ما کاملاً هوشیار هستند، فریب دشمنان و دروغ‌پراکنی‌های آنان را نمی‌خوردند و وحدت، همبستگی و تعلق خاطر خود به جمهوری اسلامی را به همه نشان می‌دهند.

نظر شما