شناسهٔ خبر: 181916 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

وزارت اقتصاد منابع لازم برای اعطای تسهیلات خرد را تامین کند

ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: نباید محدود کردن اعطای تسهیلات خرد، منجر به فشار بیشتر به اقشار ضعیف جامعه شود و انتظار می‌رود وزیر اقتصاد برای اصلاح این روند دست به کار شود.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر با انتقاد از عملکرد وزارت اقتصاد در حوزه اعطای تسهیلات خرد، فرزندآوری و ازدواج، گفت: وزیر اقتصاد قول داده تا تسهیلات خرد به تدریج در جامعه تزریق شود.

وی بیان کرد: تیم اقتصادی دولت این سیاست را پیش گرفته‌اند که با محدود کردن اعطای تسهیلات خرد، جلوی افزایش تورم را بگیرند اما واقعیت این است که ما نباید افراد ضعیف جامعه را که به تسهیلات خرد نیاز دارند، فراموش کنیم.

ذاکر تاکید کرد: سیاست‌های کلی نباید به اقشار ضعیف جامعه ضرر بزند و از سوی دیگر دولت نباید اضرار به غیر برساند. این سیاست سفت و محکم که از سوی وزارت اقتصاد پیش گرفته شده تا تسهیلات خرد ارائه نشود، اضرار به غیر و برخلاف قانون اساسی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منابع برای اعطای تسهیلات فرزندآوری و ازدواج تأمین نمی‌شود. ما تذکرات مکرری به وزیر اقتصاد و بانک مرکزی داده ایم و مجلس از شخص وزیر انتظار دارد که منابع لازم برای اعطای تسهیلات خرد، وام ازدواج و فرزند آوری را تأمین کند. وزیر اقتصاد باید دست به کار شود و خواسته نمایندگان را که خواسته ملت است، محقق کند.

نظر شما