شناسهٔ خبر: 181870 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آصفری: آمریکا هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی را خواهد داد

آصفری نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به ادامه جنایت صهونیست‎ها در غزه گفت: واکنش مسلمانان به حملات رژیم صهیونیستی به غزه دامن آمریکایی‌ها را هم خواهد گرفت و آنها هم باید هزینه حمایت خود از غاصبان را بدهند.

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب گفت:‌ رژیم صهیونیستی هرچه سریع‌تر باید حملاتش به غزه را متوقف کند و بداند که ادامه این روند هزینه‌های سنگینی را به این رژیم تحمیل خواهد کرد.

وی افزود:‌ ما به رژیم صهیونیستی توصیه می‌کنیم که با ادامه حملاتش به غزه با باشکه باروت بازی نکند و بداند که این کار هزینه سنگینی برایش در پی خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادامه حملات به غزه توسط رژیم صهیونیستی خشم مسلمانان جهان و به ویژه جبهه مقاومت را در پی خواهد داشت و دیگر کسی جلودار یک و نیم میلیارد مسلمان روی کره زمین علیه رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی افزود: قطعاً ملت‌های مسلمان در صورت ادامه حملات به غزه واکنش شدیدی علیه رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد بدون آنکه نیازی به همراهی دولت‌ها در این زمینه باشد.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که در ماجرای قتل عام مسلمانان در بوسنی و هرزگوین دیدیم که ملل مسلمان به صورت خودجوش به موضوع ورود کردند در ماجرای غزه نیز وضع به همین ترتیب پیش خواهد رفت.

آصفری خاطرنشان کرد: واکنش مسلمانان به حملات رژیم صهیونیستی به غزه دامن آمریکایی‌ها را هم خواهد گرفت و آنها نیز باید بدانند وقتی موشک در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهند که به سمت مردم فلسطین شلیک کنند باید هزینه این کارهای‌شان را بدهند.

وی افزود: آمریکایی‌ها بدانند که حمله به پایگاه‌های آنها در نقاط مختلف جهان نیز توسط مسلمانان دور از انتظار نیست و واکنش به رژیم صهیونیستی این ابعاد را هم به همراه خواهد داشت.

نظر شما