شناسهٔ خبر: 181864 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ضرورت اتحاد جهان اسلام و ورود مجامع بین‌المللی برای توقف قتل‌عام بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین

درخشان نماینده مردم ایرانشهر در مجلس، ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه خواستار اتحاد جهان اسلام و ورود مجامع بین‌المللی بالاخص شورای امنیت سازمان ملل متحد برای توقف قتل عام بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین شد.

به گزارش «نماینده»، عبدالناصر درخشان ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه، گفت: بی‌تردید این اقدام نقض آشکار حقوق بشر است چراکه هیچ انسان آزاده و هیچ منطقی نمی‌پذیرد به بیماران به ویژه کودکانی که در بیمارستان بستری بوده و یا انسان‌های بیگناهی که از ترس آتش ظلم و ستم مهاجم به مکانی امن پناه برده‌اند مورد حمله واقع شده و مظلومانه به شهادت برسند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، در ادامه خواستار اتحاد جهان اسلام و ورود مجامع بین‌المللی بالاخص شورای امنیت سازمان ملل متحد برای توقف قتل عام بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی نباید در مقابل چنین جنایات هولناکی که قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، سکوت کنند. چرا که این اقدامات نشان می‌دهد همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرده بودند نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و قطعا سران این رژیم سفاک با دست خود پایان عمر شوم خود را امضاء می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: کشورهای اسلامی نباید تنها به اعلام عزای عمومی اکتفا کنند بلکه باید دست در دست هم به صورت یکپارچه نسبت به این نسل‌کشی عامدانه رژیم کودک کُش صهیونیستی انزجار خود را فریاد بزنند.

نظر شما