شناسهٔ خبر: 181861 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دومینوی تسخیر سفارتخانه‌های اسرائیل و آمریکا در کشورهای اسلامی نزدیک است

ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس یازدهم، با بیان اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی به مناسبت ورود بایدن به فلسطین اشغالی بود، گفت: قطعا در آینده نزدیک شاهد دومینوی تسخیر سفارتخانه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اسلامی خواهیم بود.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه، گفت: این جنایت به نوعی سلاخی و ذبح انسان به مناسبت ورود بایدن به فلسطین اشغالی بود چرا که با ورود خود پای روی انسان‌های بی‌گناه گذاشت و رژیم صهیونیستی به عنوان خوش آمدگویی به وی هزاران انسان بی‌گناه را قربانی کرد.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این سفاکی رژیم جعلی صهیونیستی قطعا در تاریخ ثبت خواهد شد و زمان نابودی آنها را نزدیک‌تر می‌کند، این جنایات اذهان جهانیان را بیدار کرده و آزادی فلسطین را در دنیا به یک مطالبه مردمی جهانی تبدیل خواهد کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا در آینده نزدیک شاهد دومینوی تسخیر سفارتخانه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اسلامی خواهیم بود.

نظر شما